onsdag 16. oktober 2013

Kontor på trikken..

Denne høsten har vært litt travel med jobbstart etter mammaperm og en jente som ikke likte helt å begynne i barnehage. Så da har det blitt litt liten tid til oppdatering her. Men nå går det bedre med minsten, som har fått en liten bestevenninne og viser stor glede over barnehagelivet. Når hun trives, da trives jeg og da blir det overskudd til Mikkeliten igjen.

Nå er det vel to måneder til Designernes eget julemarked og jeg skal prøve å oppdatere litt om prosessen langs veien. I fjor hadde jeg et mål om 130 plagg. I år har jeg ikke satt noe tall. Jeg ser heller hva det blir. Og så skal jeg være fornøyd med det. Jeg bruker den tiden jeg har og har installert meg med eget "kontor" på trikken til jobb..kan nyte utsikten, høre radio og brodere.
Denne tiden er bare min og den nytes.

 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar